Η Καλλιθέα Αλλάζει

Η Καλλιθέα για εμένα δεν είναι απλά ο δήμος που κατοικώ από το 1982. Αν και δεν είμαι γέννημα Καλλιθεάτης, νιώθω ότι αυτός εδώ είναι ο τόπος μου. Μου αρέσει να περπατώ στους δρόμους της και να μιλάω με τους ανθρώπους της, πονάω για τα προβλήματά της, ανησυχώ γιατί τα τελευταία χρόνια δείχνει στάσιμη και δεν εμφανίζει δυναμική ανάπτυξης.

Η Καλλιθέα, ο όγδοος μεγαλύτερος δήμος της Ελλάδας, εμφανίζει μια εικόνα εγκατάλειψης από τη δημοτική αρχή. Η καθαριότητα, το κυκλοφοριακό, η εγκληματικότητα, η έλλειψη απαραίτητων υποδομών αλλά και η πλημμελής φροντίδα των όσων υπάρχουν μου προκαλούν θλίψη.

Ως νέος άνθρωπος θέλω ο τόπος μου να έχει προοπτική και συγκεκριμένο όραμα, αλλά, κυρίως, νιώθω την ανάγκη να δω κάτι να γίνεται, κάτι να κινείται για να βγει η Καλλιθέα από την τελματώδη κατάσταση που βρίσκεται.

Στο πρόσωπο του Δημήτρη Κάρναβου βρήκα αυτό ακριβώς που πιστεύω ότι χρειάζεται: ένα νέο άνθρωπο με συγκεκριμένες, φρέσκιες προτάσεις και διάθεση για δουλειά, ανοιχτό στην κοινωνία της πόλης, δυναμικό και καταρτισμένο.

Αυτά τα στοιχεία ήταν που με έπεισαν να τον στηρίξω ενεργά σε αυτή την προσπάθεια. Ήρθε η ώρα εμείς οι νέοι άνθρωποι να βγούμε μπροστά, να διεκδικήσουμε αυτό που μας αξίζει, αυτό που αξίζει στην Καλλιθέα που αγαπάμε, να διαμορφώσουμε το αύριο του τόπου μας για εμάς και τα παιδιά μας.

Η Καλλιθέα Αλλάζει και σε αυτή την προσπάθεια ζητώ από την πλευρά μου τη δική σας στήριξη.

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε